UPC și Vodafone cresc prețurile serviciilor telecom

0
230

Cei de la Hotnews informează că mai mulți utilizatori ai UPC și Vodafone au fost notificați recent că vor avea de plătit mai mult începând din luna mai pentru serviciile de comunicații la care sunt abonați. Dacă nu sunt de acord cu majorările, cei notificați pot denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile.

  • “Ajustarea de preț are o valoare de sub 1 euro (TVA inclus) pentru utilizatorii de abonamente în funcție de tipul acestora. Această comunicare privind ajustarea prețurilor nu este adresată utilizatorilor de cartele preplătite și nici clienților persoane juridice.
  • Ajustarea prețurilor vine ca urmare a creșterii majorității costurilor asociate operațiunilor de furnizare a serviciilor de comunicații. În pofida unei industrii dinamice și în continua schimbare, Vodafone România își menține angajamentul de a investi în performanța rețelei sale și în cele mai noi tehnologii, pentru a furniza servicii de cea mai buna calitate, cu accent pus permanent pe experiența oferită clienților.”, au precizat pentru HotNews.ro oficialii Vodafone.

Și unii clienți UPC, al doilea mare operator de comunicații prin cablu, au fost notificați recent că „înce­pând cu data de 1 mai, preţul lunar pentru serviciile de televiziune şi internet se va majora cu câte 2,38 lei (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Această modi­ficare nu se aplică serviciului de tele­fonie, extraopţiunilor de tele­viziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente“, conform unei notificări a companiei, citate de ZF.

  • „Începând cu luna mai, vor exista majorări de preț pentru serviciile de televiziune şi internet la factura lunară pentru fiecare dintre aceste servicii, în funcție de abonament. Această modificare nu se aplică serviciului de telefonie, extraopţiunilor de televiziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente.
  • Ajustarea prețurilor reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor pentru furnizarea serviciilor de comunicații. UPC România continuă sa acopere o parte a creșterii de costuri, pentru a veni în întâmpinarea clienților.
  • Majorarea tarifului se aplică doar clienților informați de această modificare, în funcție de abonamentele existente și serviciile de care aceștia beneficiază. Toți clienții cărora li se modifică contractul de furnizare de servicii sunt notificați, în prealabil, în mod transparent și individual”.

Luna trecută, grupul de firme Telekom (fostele Romtelecom și Cosmote) a anunțat că prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat începând cu 15 aprilie 2019, măsură motivată de ‘creșterea costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații’.

  • „Prețul pentru fiecare serviciu fix (voce fixă, internet, TV) și pentru fiecare abonament mobil, pentru clienții rezidențiali, va fi majorat cu 0,42 euro, TVA inclus, (0,35 euro, fără TVA), adică aproximativ 2 lei, începând cu 15 aprilie 2019. Această majorare nu se aplică opțiunilor de televiziune, ratelor la telefoane sau chiriilor de echipamente fixe. Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.”, a anunțat Telekom România.

Și cei de la Digi au crescut prețurile de la 1 martie 2019…