Ce faci dacă ai cont iCloud blocat sau dezactivat?

0
282

Dacă dvs. sau altcineva introduceți de prea multe ori parola, întrebările de securitate sau alte informații din cont, cont iCloud se blochează automat pentru a vă proteja securitatea și nu vă puteți conecta la niciun serviciu Apple. Puteți să vă deblocați cont iCloud după ce vă confirmați identitatea.

Dacă contul dvs. iCloud este blocat din motive de securitate, este posibil să vedeți una dintre aceste alerte:

„Acest cont Apple a fost dezactivat din motive de securitate”
„Nu vă puteți conecta deoarece contul dvs. a fost dezactivat din motive de securitate”
„Acest cont Apple a fost blocat din motive de securitate”


Când vedeți una dintre aceste alerte, puteți accesa iforgot.apple.com pentru a vă debloca contul cu parola existentă sau pentru a vă reseta parola. După mai multe încercări nereușite de a vă debloca contul iCloud va rămâne blocat și puteți încerca din nou a doua zi.

Dacă vedeți un mesaj diferit de alertele de mai sus și nu vă puteți reseta parola, contactați Apple pentru ajutor.

Dacă nu îți poți accesa niciun dispozitiv

Împrumută dispozitivul iPhone, iPad, or iPod touch al unui prieten sau membru al familiei și urmează acești pași:

  1. Deschide aplicația Găsire iPhone.
  2. Când apare ecranul Autentificare, asigură-te că rubrica ID Apple nu este completată. Dacă vezi numele de utilizator al altei persoane, șterge-l.
  3. Atinge „V-ați uitat ID-ul Apple sau parola?”, apoi urmează pașii afișați pe ecran.

Nu vezi un ecran Autentificare? Atinge Ieșire. După ce te deconectezi, asigură-te că rubrica ID Apple nu este completată. Apoi atinge „V-ați uitat ID-ul Apple sau parola?” și urmează pașii afișați pe ecran.

Ai uitat parola sau contul iCloud?

  1. Mergeți la Apple ID account page și click pe „Forgot Apple ID or password.”
  2. Introduceți contul iCloud. Ați uitat contul iCloud?
  3. Selectați opțiunea resetare parolă (reset your password), apoi click pe continuare (Continue).
  4. Alegeți cum să resetați parola (Choose how to reset your password):
    • Ca să răspundeți la întrebarea secretă selectați „Answer security questions” și urmați pașii.
    • Pentru a primi un email selectați „Get an email.” Pentru a reseta parola, folosește email-ul trimis către adresa setată la crearea contului iCloud. 
    • Dacă ți se solicită introducerea unei Chei de recuperare, urmează pașii pentru autentificarea cu doi factori sau verificarea în doi pași.
Resetare parola cont iCloud
Resetare parola cont iCloud

După ce resetați parola, vi se va solicita să vă conectați din nou cu noua parolă.

Verificarea în doi pași

  1. Accesează pagina de cont a ID-ului tău Apple și fă clic pe „Ați uitat ID-ul dvs. Apple sau parola”. Dacă ți se cere să-ți confirmi numărul de telefon, urmează pașii pentru autentificarea cu doi factori.
  2. Introdu ID-ul Apple, selectează opțiunea de resetare a parolei, apoi alege Continuați. Ai uitat ID-ul Apple?
  3. Introdu Cheia de recuperare pentru verificarea în doi pași.*
  4. Alege un dispozitiv de încredere.* Îți vom trimite un cod de verificare.
  5. Introdu codul de verificare.
  6. Creează o nouă parolă, apoi selectează Resetați parola.

După resetarea parolei, ți se va solicita să te autentifici din nou folosind noua parolă. Este posibil să fie necesară actualizarea parolei pe toate dispozitivele tale, în Configurări.